Як створити сайт Лендінг – серкрети

У цій статті ви знайдете поради, ідеї і техніки, які допоможуть створити сайт лендінг з високою конверсією.

Попередні питання

До розробки Лендінгу дайте відповідь на питання:

  1. Чого ви чекаєте від ваших відвідувачів?
  2. Заповнити лід-форму.
  3. Підписатися на розсилку.
  4. Купити продукт.
  5. Що ви пропонуєте?

Простий продукт (джинси, цукерки або офісні меблі).
Складний продукт (тренінг, курс, юридичні послуги).
Кому ви це пропонуєте? Чим краще ви розумієте, хто ваша цільова аудиторія і що вона хоче, тим більше шансів потрапити їй.

Поради щодо створення лендінгу у Рівному

точний заголовок

Заголовок сторінки повідомляє головну ідею – ціннісне пропозицію.

простий дизайн

Залиште зайву креативність арт-інсталяцій. Зрозумілість, проста навігація і нічого зайвого. Девіз дизайнера лендінга: «стислість – сестра таланту». Наприклад, користувачі ненавидять спливаючі вікна.

Зв’язок з рекламною кампанією

Не відправляйте користувача на головну сторінку сайту, покажіть йому відразу продукт, який він шукав. Такий підхід не тільки покращує конверсію, а й економить рекламний бюджет. Розробка сайтів Рівне – це теж послуга і вона має бути вірно запакована для користувача інтернету.

пояснюйте у відео

Зробіть відео про переваги вашого продукту, особливо якщо продаєте щось складніше гамбургера. За даними YouTube, в середньому користувач витрачає на відео близько 15 секунд. Краще, щоб відео було хорошої якості і не «утяжеляло» сторінку. Добре працюють мультяшні відео і інфографіка.

Орієнтуйтеся на користувача

Всі ми любимо, коли говорять про нас, а чуже хвастощі – не дуже. Поясніть відвідувачеві, які вигоди він отримає. Покажіть, як саме ви допоможете.

Менше точок виходу

Обмежте «спроби до втечі». Це питання ввічливості – залишити двері відчиненими, не змушувати страждати з прокруткою і кнопками «повернутися», особливо в мобільних версіях. Але будьте обережні: фіксуйте увагу відвідувача на вашу пропозицію. Тому – мінімум посилань.
Не женіться за розмірами

Правильний сайт містить рівно стільки інформації, щоб зацікавити відвідувача. Чим вже таргетинг, тим вище шанс, що користувач клацне по заповітної кнопці CTA (призову до дії).

релевантні картинки

Як ви можете обіцяти якість, якщо використовуєте погані картинки? Забудьте про безкоштовні зображеннях зі стоків. Красиві картинки по темі – це як хороша дорога одяг, по якій зустрічають

простота дій

Не ховайте форми і кнопки CTA. Дозвольте відвідувачеві прийняти рішення в будь-який момент. Додайте ці елементи по всій сторінці – без нав’язливості, але щоб вони були завжди під рукою.

правильні кольори

Вивчіть, як впливають кольори на людей і які асоціації викликають. Зіставте з цільовою аудиторією. Правильно підібрані кольори підвищують конверсію на створення сайту

час завантаження

Якщо посадкова сторінка завантажується довго, користувачі не будуть чекати, а підуть до конкурентів. Результат – порожні кліки, втрата цільового трафіку. Хороший веб-сайт – швидкий сайт
Непомітні на перший погляд дрібниці створюють робочу посадкову сторінку і її бездоганний дизайн.