Основні принципи ефективного веб-дизайну сайту

У цій статті ви дізнаєтеся про основні принципи ефективного веб-дизайну – про закономірності поведінки користувачів, про те, як спростити процес сприйняття інформації і як ненав’язливо підвести їх до цільових дій (переходам, заявками, замовленнями) під час створення та розробки веб-сайту в Луцьку.

Ключові особливості поведінки інтернет-користувачів:
– Вони цінують якісний і корисний контент. Ось чому сайти із застарілим дизайном, але цінним змістом, не втрачають шанувальників.
– Вони не читають, а сканують. Користувач чіпляється за кілька «якорів», за якими і складає свою думку про матеріал. Погляд при цьому рухається зліва направо і зверху вниз.

– Вони нетерплячі і хочуть негайного результату.
– Вони не прагнуть до оптимального вибору. Швидше зупиняться на першому розумному варіанті.
– Вони люблять інтуїтивно зрозумілі речі. Тому наочне зображення часто краще тексту.
– Вони хочуть контролювати ситуацію. Тому багатьох так дратують спливаючі вікна. +

Принцип перший: не змушуйте користувачів думати
Інформація на сторінці повинна бути очевидною і не вимагати пояснень. Полегшити користувачам пошуки шляху з пункту А в пункт Б допоможе чітка структура і інтуїтивно зрозуміла навігація. А у головного зображення на першому екрані і тексту головне завдання – показати, що це за сайт і що від нього можна очікувати.

Контрастні кольори, великі заголовки, нічого зайвого. Але як щодо ясності?
Нагадаємо – користувач сканує сторінку по F-схемі. І, судячи з усього, творці сайту це знали. Але що в підсумку бачить користувач? Верхнє меню зі стандартними пунктами – Головна, Про нас, Рішення, Продукти харчування й так далі. І великий заголовок: «Поза каналів. Поза продуктів. Поза поширення ». Гра слів, звичайно, вражає. Але що б це могло означати?

Принцип другий: не випробовуйте терпіння користувачів
Чим менше дій необхідно, щоб зробити покупку, зареєструватися, підписатися на розсилку, тим більше цих дій ви отримаєте.
Враховуйте, що відвідувачі, які прийшли на сайт вперше, схильні до досліджень. Вони можуть заглянути на кілька внутрішніх сторінок, відкрити форми для реєстрації і так далі – просто з цікавості. Не намагайтеся відразу ж змусити їх реєструватися або вводити особисті дані.
Варто постаратися: а) зробити так, щоб користувач сам прийняв рішення про реєстрацію, виходячи зі своєї вигоди, б) забезпечити максимально швидку і просту процедуру введення особистих даних. Чим менше буде обов’язкових полів, тим краще.

Принцип третій: фокусуйте увагу користувача на важливих для вас речі
Природно, що люди по-різному реагують на різні елементи інтерфейсу. Жирні заголовки на сайті привертають більше уваги, ніж звичайний текст, а розробка сайтів луцьк на ілюстрації – ще більше. А анімована реклама, хоч і дратує, але з точки зору захоплення уваги працює чудово.
Втім, вдаватися до цієї «важкої артилерії» не обов’язково. Приклад сайту Humanized: слово «Безкоштовно» відразу впадає в очі, при цьому сторінка зроблена в спокійному, інформативному стилі.

Принцип п’ятий: використовуйте сильні тексти
Мало хто буде читати з екрану «простирадло» суцільного тексту – без підзаголовків, ілюстрацій, маркованих списків.
І говорити варто лише у справі. Якщо текст орієнтований на клієнтів – уникайте незрозумілих слів, жаргонізмів, маркетингових термінів. Більше конкретики. Наприклад, напис «Зареєструватися» куди більш ефективна, ніж розпливчасте «почніть прямо зараз!»
І взагалі – поменше рекламної риторики. Замість рекламних закликів – розумні і переконливі аргументи на користь того, чому варто скористатися вашим продуктом або взагалі затриматися на сайті.